lördag 23 maj 2009

Vi har fått barn!

Det är lugnt och tyst på Dormitory ikväll. De flesta har redan åkt hem. 
Under de veckorna vi varit här har vi i hela gruppen väntat, undrat och oroat 
oss lite grand för B vars fru var hemma i Alabama och kunde föda när som helst. 
Igår eftermiddag fick han hasta iväg- och allt verkade lite besvärligt och oroligt. 
Men nu är hon här: Ava Elisabeth! Vi har förstås redan sett henne på bild på facebok- vacker som alla barn.
Idag fick vi också tillbaka våra papers- och det har gått bra!!!:) 
Ja, jag är lika förvånad som det låter. Men det är riktigt roligt att åka hem och faktiskt ha fixat detta. So far, i alla fall...
På eftermiddagen och kvällen har E och jag vandrat runt på stan. 
Det har varit 29 C idag. Jättevarmt. 
Jag har också hört ryktas om att du G har simmat 50 m idag!!! Och att H tagit simborgarmärket!! Mamma är stolt!!!! Jag tycker också att det skulle vara mer sånt på årskonferenserna. Kanske kunde alla åka och simma. Frågan är bara om man skulle kunna komma överens om vilket håll man ska simma...
Idag är jag lite vemodig, t.o.m för att lämna rum 214 och de sunkiga duscharna med 
max 10 strålar... Men jag längtar efter att komma hem.
Imorgon ska vi baxa oss ut till flygplatsen och flyger kl.18.00. Jag väntar förstås med spänning på resultatet av röstningen. Messa mig så fort det blir klart! 

2 kommentarer:

  1. Du kunde ju följt min blogg och fått allt i realtid!

    SvaraRadera
  2. Till Tänk själv: Självklart, gjorde jag det. Du hade verkligen lyckats fånga dramatiken :)

    SvaraRadera