onsdag 13 januari 2010

Dr Shepherd på Pentagon city

Idag har vi fortsatt i "leading in diversity". På morgonen pratade vi om utanförskap. En av alla dessa böcker vi läst heter "reading the Bible from the margins" och det är en jättebra bok som hjälper en att läsa Bibeln ur nya vinklar. På eftermiddagen funderade vi och gjorde lite övningar tillsammans om detta med att ha makt. Efter föreläsningar och diskussioner fick vi skjuts ut till Pentagon City. Jag fick min hoodtröja "avlarmad" och alla fick vi köpt några grejer till. Efter en middag på "Champps" hamnade vi en bokhandel för att E skulle köpa en karta. Det var där jag äntligen mötte honom - Dr Derek Shepherd. Han och några av hans kollegor har ju fått mig trollbunden varje onsdagkväll. Nu fick jag alltså se honom i en bokhandel i Pentagon City. Detta trots att han bor i Seattle... Ja, konstiga saker kan hända. Till dig H säger jag bara: Derek och hans kollegor följer med hem till Stomvägen. På torsdag är det förresten premiäravsnitt av Grey´s anatomy här och då ska jag se på Derek och hans kollegor igen..
Nu ska jag försöka sova så jag kan var lite piggare imorgon. En förkylning är på väg- och imorgon ska jag vara på hugget igen.

2 kommentarer:

  1. Nu var väl du en lycklig kvinna!? Var han ovanligt platt eller? Hej från Elisabeth

    SvaraRadera