söndag 10 januari 2010

Deny everything

Idag hade vi sovmorgon. Dagen har helt och hållet, nästan, ägnats åt shopping. Vi har varit på Pentagon City igen och denna gång visste vi ju att vi inte skulle stiga av metron vid Pentagon...
Vi gick och gick och gick och handlade en del förstås; kläder och beställningsvaror till familjemedlemmar. Ett av mina fynd var en kaffemugg med texten "deny everything". Jag tänker inte förklara här varför den var så rolig och egentligen var det nog en helt annan person än jag som skulle ha den. Men nu har jag redan invigt den. Så nu sitter jag här på dormitory och "deny everything". Bara så ni vet. 
Imorgon ska vi på gudstjänst. Denna gång till en baptistkyrka; Zion Baptist Church (www. zionbaptistchurchdc.org/)
Jag är övertygad om att det blir bra.

1 kommentar:

  1. Ja - Pentagon city er et herligt shoppested. Vi tilbragte en halv dag der!

    SvaraRadera