onsdag 19 maj 2010

På fel sida

Idag vaknade jag fel. På fel sida, säger man ibland. Inte vet jag vilken sida jag låg på, men fel kändes det. I och för sig var dagen som vanligt bra  med god föreläsning och samtal. Vikten av (eller egentligen självklarheten i) att engagera sig i sin omvärld, grundas med en teologi. 
En stund på förmiddagen delade vi in oss i grupper och delade med varandra kring våra "final project". Jag är inte riktigt klar över vad jag ska skriva ännu. Ideér finns. Men är de vettiga och går det att genomföra. Om detta diskuterade vi.Så, med andra ord var det en del gott att lyssna till, lära sig och dela med sig av idag. Ändå var dagen fel. På fel sida. Mina tankar och känslor gick fel. Hoppas det blir bättre imorgon.
På bilden härintill ser ni...ja, vad föreställer det? Gissa!

2 kommentarer:

  1. Gissar på det fräscha möblemanget på ert rum, ett sängben eller nåt. Inte konstigt om du vaknar på fel sida. Kram fr elisabeth

    SvaraRadera
  2. Du menar nog fel sida (av Atlanten), pallra dig hem!

    Den där intressanta foten, är den mot termiter eller skorpioner?/PA

    SvaraRadera