fredag 14 maj 2010

Marinblå, lime, lila- you name it!

Igår morse såg jag webbsändning från storforum på "Utmanad" i Örebro. Det var väldigt häftigt att se. Särskilt när barnen kom med remissen. Ett historiskt ögonblick! Naturligtvis hade jag också ett särskilt intresse och omsorg om att se och höra mannen som höll i storforum. Utan att vara det minsta partisk (?) så tycker jag han var lysande!! Jag är också glad att han nämnde vår familjs favorit "Faster Fiffi"... Igår var E och jag på pentagon City för att botanisera i alla converse jag lovat köpa. Det uppstod en vis "confusing" kring storlekar. Men jag hoppas att alla beställningar har fått rätt färg och rätt storlek. (Ni får vara med och betala om det blir övervikt ;) Här på Wesely talar vi "Culture leadership" hela veckan. Idag har vi spelat rollspel. Varje grupp skapade en församling, spelade upp ett styrelsemöte och gav analysen efteråt. Med alla de begrepp vi lärt oss. Sen är det fredageftermiddag och ledigt två dagar. Det är välbehövligt. Det har varit en pressande vecka med mycket att sortera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar