torsdag 20 maj 2010

Baseball

Ytterligare en händelserik dag. Idag hade vi bara föreläsningar på förmiddagen. Den innehöll ändå mycket; som skillnaden mellan apologetic och eschatologic, tex. Fråga mig när vi träffas så håller jag gärna en utläggning. Vet ni vad jag gjort ikväll? Jag har varit på baseball!!! Intressant, är väl det enda ord jag kommer på just nu - a culture experience maybe? Jag är en sportfåne och slukar det mesta i idrott och sport, men baseball? Efter 2 1/2 timmes spel lämnade vi stadion och då var matchen inte över. Jag försökte hänga med i reglerna , men de var inte enkla. Trots att tempot var mycket lågt. Det var Washington Nationals som spelade mot Mets (NYC). Som sagt- intressant var ordet. Vill också passa på att avslöja att bilden från igår föreställer benen på E:s säng. Hon är lite upphöjd. Jag vet inte varför?!
Kolla bilderna från nationalpark och på de glada herrarna!












2 kommentarer:

  1. Der blev skrevet Baseball historie. Første gang siden 1954 var der et "In park homerun og tripleplay" i den samme kamp. Fantastisk ikke sandt?

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt låååångsammmt var ordet. Ok, jag inser att jag varit med om en historisk dag. But...

    SvaraRadera