onsdag 12 januari 2011

I am deleted

Idag har det varit mycket prat kring snö. Skolan har skickat ut mail om den ankommande snön och meddelat att om man kör bil kanske man bör stanna hemma imorgon. När jag gick ut vid 17 tiden idag hade det ännu inte börjat snöa, men vägarna var fulla av salt. Nu kl.23.00 när jag kom hem, såg det ut så här (se bilden) utanför dormatory. Det är säkert flera cm snö, kanske kan jag inte heller gå 100m till skolan imorgon ;=) Vi får väl se hur det blir imorgon, men tydligen är det stressande med snö för dem som bor här. Idag har vi fortsatt arbetet var och en med våra "final project". jag kan helt ärligt säga att jag är mer förvirrad nu än jag var från början. Angående rubriken "I am deleted" så är dte just vad jag blivit. Det var sagt att vi fått våra betyg från en av majkurserna idag. Jag gick in och kollade på mina betyg och fann att hela kursen var borta i min betygsruta! Fick då reda på att av misstag hade jag blivit struken, men betyget skulle komma så småningom. Hoppas det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar