måndag 19 april 2010

I am not in the flow...

Helgen innebar inte bara temagudstjänst med "tydlig", utan också lite fart. Sonen och maken åkte iväg på gokart träning. Ja, det vill säga det var bara sonen som körde. Jag tog mig istället vårens andra löprunda. Den var inte fartfylld. Usch, så mycket kropp och så lite flås. Är det månne alla vinterkvällar vid brasan och med choklad, som nu gör sig påminda? Usch, det var tungt, även med bra musik i Ipoden. Jag ska strax prova igen och se om det går bättre då. Först måste jag läsa lite till i "a theology of public life". Ingen rolig bok, men nu måste jag skynda på att komma igenom alla böcker. Annars kommer jag inte att hinna skriva papers. Min läsning är inte heller den fartfylld...Imorgon åker jag på ekumeniska medarbetardagar på Sjövik. Då ska vi prata ny kyrka. Det blir bra. Men fartfyllt? Nja. Återstår att se...
Kolla bilderna på sonen. Det var tydligen fartfyllt.



2 kommentarer:

  1. Du påminner mig om att jag har alldelles för såsig musik i min ipod. Detta måste åtgärdas. Hej från Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Ja, det er da underligt så tungt det kan være - og så tung man kan være - efter en lang vinter
    :-)

    SvaraRadera